logotype
Bine ati venit la Liceul Teoretic "Dunarea" Galati !
image1 image2 image3 image3

SmartLabs

LICEUL  TEORETIC   "DUNAREA",  în  calitate  de  Beneficiar,   anunță  demararea  proiectului „DOTAREA  CU LABORATOARE  INTELIGENTE A LICEULUI TEORETIC  „DUNĂREA”, cod  proiect  F-PNRR-SmartLabs-2023-1293, proiect finanțat prin PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ Pilonul VI. Politici pentru noua generație Componenta C15: Educație Reforma 5. Adoptarea cadrului  legislativ  pentru digitalizarea educației Investiția  9. Asigurarea echipamentelor și a resurselor tehnologice digitale pentru unitățile  de învățământ.

Obiectivul  general  al  proiectului este  Creșterea accesului la  mijloace moderne de  învățare pentru elevi  și consolidarea competențelor digitale  în utilizarea instrumentelor de  tip  „laborator inteligent”  pentru cadrele didactice.  Proiectul vizează  de  asemenea  creșterea accesului la  educație pentru grupurile   vulnerabile și combaterea excluziunii sociale, absenteismului și abandonului școlar.

Activitățile derulate în cadrul proiectului

     Achiziționarea de  echipamente tehnologice (inclusiv  mobilier  ergonomic adaptat și  integrat specific) pentru dezvoltarea unor laboratoare inteligente digitale, conform OME nr. 3497/2022.

•    Achiziționarea  de   conținut  educațional  care    va   acoperi  domenii    din   programa  școlară  și   de software/licență  cu   specific  educațional  care    asigure  distribuirea centralizată, în  rețeaua  locală,   a materialelor didactice pe dispozitive.

•    Conectarea dispozitivelor din laboratorul inteligent la rețeaua de comunicații a unității de învățământ.

•    Instruirea  cadrelor  didactice  pentru  utilizarea  echipamentelor  aferente   conceptului  de   laborator inteligent digital integrat prin 4 sesiuni de instruire.

RED-Resurse educaționale deschise

Proiectul privind Învățământul Secundar (ROSE)

Schema de Granturi pentru Licee

Beneficiar: Liceul Teoretic "Dunarea", Localitatea Galați

Titlul subproiectului: Educație pentru viață prin acțiuni remediale și extrașcolare în școală și comunitate

Acord de grant nr. 141/SGL/Runda I

Aceste materiale RED sunt realizate în cadrul proiectului ROSE - Proiectul privind Învățământul Secundar (Romania Secondary Education Project) care își propune să contribuie la reducerea abandonului în învățământul secundar și terțiar  și la  creșterea ratei de promovare a examenului de bacalaureat.

Din cauza situației neprevăzute generate de virusul SARS-COV2, în implementarea proiectului echipa de management a identificat noi instrumente de învățare (platforme, aplicații, webinarii etc.) pentru susținerea activităților remediale online. Școala a implementat gratuit platforma GSuite pentru toți profesorii și elevii școlii. O serie de resurse gratuite au fost puse la dispoziția tuturor elevilor și a profesorilor. Bunele practici identificate și aplicate la nivelul liceului s-au referit la următoarele domenii: managementul învățării în context formal și nonformal și incluziunea școlară. Dezvoltarea competențelor elevilor prin activități nonformale de tipul atelierelor de teatru sau al atelierelor de elaborare a revistei liceului „Spirit dunărean”, RED-resursele educaționale deschise create în activitatea remedială, activitățile de incluziune realizate în activitatea de mentorat, au constituit modele de bună practică și vor fi valorificate în perioada de sustenabilitate a proiectului.   

RED-resursele educaționale deschise create în activitatea remedială au fost materializate într-un ghid practic, ca rezultat al proiectului.

Resursele educaționale au fost create la disciplinele următoare:

»Limba română

Prof. PITICARI RAMONA ANGELA

PROF. PANAIT ELENA

PROF. EPURE MIHAELA

♦R1 ♦R2 ♦R3 ♦R4♦R5 ♦R6♦R7 ♦R8 ♦R9 ♦R10
»Matematică 

PROF. DUMITRAȘCU ALINA

PROF. ROBU CRISTINA

PROF. STADOLEANU GABRIELA

♦R1 ♦R2 ♦R3 ♦R4♦R5 ♦R6♦R7 ♦R8 ♦R9 ♦R10
»Biologie PROF. ISPAS AURORA ♦R1 ♦R2 ♦R3 ♦R4♦R5 ♦R6♦R7 ♦R8 ♦R9 ♦R10
»Fizica PROF. TĂNASE RICA ♦R1 ♦R2 ♦R3 ♦R4♦R5 ♦R6♦R7 ♦R8 ♦R9 ♦R10
»Informatica PROF. GAVRILĂ IULIA ♦R1 ♦R2 ♦R3 ♦R4♦R5 ♦R6♦R7 ♦R8 ♦R9 ♦R10
»Chimie PROF. PETREA COSMINA ♦R1 ♦R2 ♦R3 ♦R4♦R5 ♦R6♦R7 ♦R8 ♦R9 ♦R10

 

 

 

 

 

 

   

 

Școala altfel

 Școala altfel” este un program național al cărui scop este să contribuie la dezvoltarea competenței de învățare și a abilităților socio-emoționale în rândul tinerilor.

 

 Săptămâna „Școala altfel” din anul școlar 2025-2026 o să aibă două teme obligatorii, violența și consumul de substanțe.

„Școala Altfel” din anul școlar 2024-2025 va avea ca temă prioritară prevenirea și reducerea faptelor de violență, a consumului de droguri, alcool și tutun și educația rutieră

Prioritățile pentru „Școala altfel” în 2023-2024, stabilite de Ministerul Educației: Prevenirea consumului de droguri, a violenței școlare, a discriminării, reducerea obiceiurilor alimentare nesănătoase. „Școala altfel” se desfășoară obligatoriu în școli și licee. Excursiile în afara localității pe banii părinților sunt interzise, conform proiectului.

În anul școlar 2023-2024, prioritățile Programului național „Școala altfel” au fost stabilite și au rolul de a contribui la dobândirea cunoștințelor, abilităților și atitudinilor necesare pentru:

  1. prevenirea consumului de alcool, droguri și alte substanțe psihoactive în rândul copiilor și tinerilor;
  2. prevenirea și reducerea faptelor de violență verbală, fizică, psihologică – bullying, emoțională, sexuală, socială, culturală, cibernetică în rândul copiilor și tinerilor;
  3. reacții adecvate în situații de urgență: accidente, cutremur, incendiu, pandemie etc., inclusiv noțiuni de prim-ajutor.
  4. prevenirea și reducerea faptelor de discriminare în funcție de statutul social, economic sau cultural, naționalitate, etnie cetățenie, greutate, dizabilitate, vârstă în rândul copiilor și tinerilor;
  5. reducerea obiceiurilor alimentare nesănătoase, sedentarismului și utilizării excesive a tehnologiei, potrivit Ministerului.

Login Form

2025  Liceul Teoretic "Dunarea" Galati   globbers joomla templates